Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: TE 20
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
59
Diametru interior [mm]
10
Diametru interior 1 [mm]
19,5
Înaltime [mm]
106
Incarcare date...
KOLBENSCHMIDT
MEYLE
CROSLAND
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
UFI
FORD
FORD
TEHO
GENERAL MOTORS
ACDelco
P.B.R.
KNECHT
KNECHT
FRAM
HENGST FILTER
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
SogefiPro
TJ FILTERS
DELPHI
COOPERS
UNIPART
MANN-FILTER
PUROLATOR
PURFLUX
CHAMP
GIF FILTER
ALCO (ZYPERN)
ARMAFILT
FILTRON
TECNOCAR
MAHLE FILTER
DONALDSON
CHAMP
LUBERFINER
PUROLATOR
COOPERS
SOFIMA
SCT Germany
OEM
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.