Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: LI 995
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
95
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Incarcare date...
CLAAS
GUELDNER
LINDE
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
HOLDER
HOLDER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LOSENHAUSEN
BOMAG
KAELBLE
CLAAS
FRAD
DEUTZ-FAHR
FORD
MASSEY FERGUSON
EICHER
STEYR
STEYR
SULLAIR
UFI
UFI
HAMM
RENAULT TRUCKS
MONARK
LISTER
HATZ
HATZ
TEHO
DONIT FILTER
WIX FILTERS
FIAT
FIAT
ENASA
CROSLAND
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
SULLAIR
CATERPILLAR
KNECHT
COOPERS
P.B.R.
P.B.R.
BALDWIN
CHAMPION
CLAAS
FORD
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
ELOFIC
GIF FILTER
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
OEM
UNICO FILTER
PURFLUX
ARMAFILT
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
FRAM
PZL SEDZISZOW
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ASAS
ALCO FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
ACDelco
MISFAT
MISFAT
GUD FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.