Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: LI 9170/7
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
177
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,7
Incarcare date...
KRAMER
CLAAS
RENAULT TRUCKS
TALBOT
CLAAS
JCB
JCB
BOSCH
VAG
CLAAS
FRAD
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
NISSAN
NISSAN
FORD
UFI
HYSTER
CASE IH
MASSEY FERGUSON
PERKINS
CATERPILLAR
PERKINS
CROSLAND
CASE IH
MC CORMICK
SENNEBOGEN
VOLVO
VOLVO
VOLVO
TEHO
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
CROSLAND
MC CORMICK
ENASA
CHRYSLER
TALBOT
GENERAL MOTORS
CATERPILLAR
MELROE
BLUE PRINT
KNECHT
COOPERS
P.B.R.
BALDWIN
BALDWIN
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
ELOFIC
TJ FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
UNIPART
GIF FILTER
GIF FILTER
GIF FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
LUBERFINER
OEM
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
AMC Filter
ARMAFILT
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
CHAMP
FRAM
FRAM
KOMATSU
PZL SEDZISZOW
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
FILMAR
ALCO FILTER
MOTAQUIP
MANN-FILTER
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
MISFAT
RYCO
MISFAT
MISFAT
GUD FILTERS
RYCO
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.