Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: LI 1095
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
108
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
95
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,8
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LAMBORGHINI
MASSEY FERGUSON
FRAD
FORD
CASE IH
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
TEHO
CARELLO
CARELLO
CARELLO
CARELLO
DONIT FILTER
DONIT FILTER
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
CROSLAND
RENAULT TRUCKS
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
A.L. FILTER
A.L. FILTER
KNECHT
KNECHT
COOPERS
P.B.R.
P.B.R.
BALDWIN
CHAMPION
CHAMPION
FRAM
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
TJ FILTERS
JAPANPARTS
CHAMP
LUBERFINER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
GIF FILTER
HENGST FILTER
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
LUBERFINER
LUBERFINER
OEM
UNICO FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
DONALDSON
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
PUROLATOR
PZL SEDZISZOW
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
MISFAT
MISFAT
COOPERS
RYCO
COOPERS
GUD FILTERS
MISFAT
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.