Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: LF 9169/1 n
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
90
Diametru interior [mm]
11,4
Diametru interior 1 [mm]
24
Diametru exterior 1 [mm]
92
Înaltime [mm]
169
Incarcare date...
BECK/ARNLEY
ASHIKA
ASHIKA
CROSLAND
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
O & K
FRAD
UFI
MONARK
FEBI BILSTEIN
RENAULT TRUCKS
FORD
TEHO
VALEO
VALEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SSANGYONG
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MAPCO
SSANGYONG
HOFFER
SUZUKI
GENERAL MOTORS
ACDelco
P.B.R.
ACDelco
BLUE PRINT
ASAS
COOPERS
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TJ FILTERS
DELPHI
GUD FILTERS
COOPERS
UNIPART
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
KNECHT
PUROLATOR
MISFAT
PURFLUX
CHAMP
FLEETGUARD
FILMAR
OEM
UNICO FILTER
GIF FILTER
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
ARMAFILT
FILTRON
MAHLE FILTER
DONALDSON
BALDWIN
CHAMP
LUBERFINER
BOSCH
MANN-FILTER
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
RYCO
SOFIMA
SCT Germany
AMC Filter
MOTAQUIP
PZL SEDZISZOW
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.