Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: EL 689/2
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
61
Diametru interior [mm]
35
Diametru interior 1 [mm]
9,8
Înaltime [mm]
89
Incarcare date...
CROSLAND
ASHIKA
ASHIKA
SAAB
SAAB
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
BOSCH
GENERAL MOTORS
SATURN
GENERAL MOTORS
SAAB
GENERAL MOTORS
SATURN
UFI
FEBI BILSTEIN
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
WIX FILTERS
VALEO
MAPCO
OPEL
FIAT
FIAT
MAGNETI MARELLI
FIAT
HOFFER
HOFFER
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
SUBARU
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
ACDelco
ACDelco
P.B.R.
BLUE PRINT
A.L. FILTER
ASAS
ASAS
FRAM
CHAMPION
DIGÖMA
AMC Filter
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
OEM
UNICO FILTER
LAUTRETTE
LAUTRETTE
BOSCH
COOPERSFIAAM FILTERS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
DELPHI
COOPERS
UNIPART
MANN-FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
MISFAT
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
GUD FILTERS
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
NIPPARTS
VIC
ARMAFILT
FILTRON
TECNOCAR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BALDWIN
CHAMP
LUBERFINER
CHAMP
BOSCH
CHAMP
ACDelco
RYCO
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
MOTAQUIP
PZL SEDZISZOW
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.