Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: Y001-17
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
85
Greutate (în kg)
0,070
Tip filtru
Insertie filtru
Lungime [mm]
88
Numar bucati necesare
1
Diametru exterior
64,8
Diametru interior [mm]
36
Diametru de montaj [mm]
48
Incarcare date...
ASHUKI
KAISHIN
BOSCH
ASHIKA
HYUNDAI
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
MEAT & DORIA
HOFFER
BOSCH
HYUNDAI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CROSLAND
UFI
UFI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
VALEO
MAHLE FILTER
HYUNDAI
TOPRAN
DENCKERMANN
ACDelco
BLUE PRINT
CHAMPION
FRAM
FRAM
FRAM
HYUNDAI
COMLINE
MECAFILTER
BOSCH
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
HYUNDAI
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MULLER FILTER
COOPERS
UNIPART
NPS
NPS
HENGST FILTER
AMC Filter
KAVO PARTS
HYUNDAI
AMC Filter
MANN-FILTER
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PURFLUX
PURFLUX
HYUNDAI
PURFLUX
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
TECNOCAR
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
VEMO
VEMO
MANN-FILTER
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
CHAMPION
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.