Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: US52117
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
100
Greutate (în kg)
0,404
Diametru exterior
94
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CHRYSLER
CHRYSLER
BOSCH
BOSCH
KAGER
KAGER
ASHIKA
FORD
FORD
JAPKO
FORD
AUTOMEGA
FORD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FORD
FORD
CROSLAND
UFI
TOPRAN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
CHRYSLER
CHRYSLER
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
MEYLE
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
MAZDA
PBR
KAISHIN
MAZDA
COMLINE
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
COMLINE
COMLINE
JP GROUP
BOSCH
BOSCH
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
JAPANPARTS
COOPERS
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
MAZDA
HENGST FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
NPS
NPS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
NIPPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
OEM
VEMO
VEMO
VEMO
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
ACDelco
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.