Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: US102102
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,070
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
CHRYSLER
CHRYSLER
KAGER
CROSLAND
ASHIKA
ASHIKA
JP GROUP
JP GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JAPKO
JAPKO
UFI
UFI
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOPRAN
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
VALEO
MAPCO
JP GROUP
DENCKERMANN
DENCKERMANN
ACDelco
PBR
BLUE PRINT
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MECAFILTER
COMLINE
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERS
OPTIMAL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PURFLUX
PURFLUX
CLEAN FILTERS
KAISHIN
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
OEM
VEMO
VEMO
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.