Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: T093-10
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
85
Greutate (în kg)
0,680
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
87,5
Numar bucati necesare
1
Diametru exterior
99,8
Filet interior (mm)
M24 x 1,5
Diametru de montaj [mm]
79
Incarcare date...
ASHUKI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAGER
ASHIKA
JAPKO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
HOFFER
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CROSLAND
UFI
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DENCKERMANN
BLUE PRINT
PBR
PBR
VIC
KAISHIN
UNION
COMLINE
CLEAN FILTERS
DOYEN
MECAFILTER
TJ FILTERS
MGA
MULLER FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERS
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
FILTRON
DAIICHI
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
OEM
SOLID AUTO (UK)
NPS
AMC Filter
KAVO PARTS
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
MANN-FILTER
ACDelco
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.