Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: SY001-02
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
159
Greutate (în kg)
0,380
Diametru interior [mm]
23,4
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Diametru exterior
62
Incarcare date...
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ASHUKI
BOSCH
SSANGYONG
KAGER
ST-TEMPLIN
ASHIKA
CROSLAND
SSANGYONG
SSANGYONG
SSANGYONG
SSANGYONG
SSANGYONG
JAPKO
ASHIKA
SSANGYONG
JP GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
BOSCH
MAGNETI MARELLI
SSANGYONG
SSANGYONG
UFI
AUTOMEGA
TOPRAN
KOLBENSCHMIDT
VALEO
SMART
MAPCO
CHEVROLET
SSANGYONG
DENCKERMANN
PBR
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FRAM
SSANGYONG
HENGST FILTER
MECAFILTER
COMLINE
COMLINE
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNION
KLAXCAR FRANCE
MGA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SSANGYONG
MULLER FILTER
DELPHI
COOPERS
UNIPART
MANN-FILTER
SSANGYONG
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
SSANGYONG
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
SSANGYONG
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PURFLUX
PUROLATOR
PURFLUX
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
NIPPARTS
TECNOCAR
KAISHIN
FILTRON
FILTRON
FILTRON
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
NPS
NPS
NPS
SOFIMA
SCT Germany
AMC Filter
KAVO PARTS
KAVO PARTS
SSANGYONG
KAVO PARTS
OEM
VEMO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
CHAMPION
SOLID AUTO (UK)

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.