Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: M001-25
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
126
Greutate (în kg)
0,750
Numar bucati necesare
1
Filet interior (mm)
M26 x 1,5
Diametru exterior
90
Incarcare date...
ASHUKI
BOSCH
SUZUKI
BOSCH
BOSCH
DAIHATSU
MITSUBISHI
BOSCH
KAGER
ASHIKA
DAIHATSU
JAPKO
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
HOFFER
NISSAN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DAIHATSU
MAGNETI MARELLI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
CROSLAND
UFI
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
ISUZU
ISUZU
ISUZU
OPEL
DENCKERMANN
BLUE PRINT
JAPCAR
PBR
VIC
KAISHIN
UNION
COMLINE
CLEAN FILTERS
DOYEN
MECAFILTER
MGA
MULLER FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
DAIHATSU
COOPERSFIAAM FILTERS
DAIHATSU
ISUZU
SUZUKI
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
DAIHATSU
ISUZU
MAZDA
MITSUBISHI
NISSAN
SUZUKI
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
DAIHATSU
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SUZUKI
CHAMPION
PUROLATOR
PURFLUX
DAIHATSU
ISUZU
MAZDA
MITSUBISHI
SUZUKI
OEM
NPS
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
AMC Filter
KAVO PARTS
DAIHATSU
ISUZU
MAZDA
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
FILTRON
FILTRON
DAIICHI
FRAM
DAIHATSU
ISUZU
SUZUKI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
MAZDA
MAZDA
NISSAN
MAZDA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
MOTAQUIP
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros
MANN-FILTER
DAIHATSU
MITSUBISHI
ACDelco
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.