Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: K002-08
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
80
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,060
Diametru interior [mm]
24
Diametru exterior
64
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
KAGER
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ASHIKA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FORD
MAGNETI MARELLI
SUZUKI
JAPKO
TOPRAN
TOPRAN
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
UFI
SUZUKI
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
MEYLE
MAPCO
MAPCO
SUZUKI
ALFA ROMEO
JP GROUP
OPEL
DENCKERMANN
ACDelco
PBR
BLUE PRINT
FRAM
FRAM
SUZUKI
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MECAFILTER
COMLINE
BOSCH
JAPANPARTS
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNION
COOPERS
KLAXCAR FRANCE
MGA
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
COOPERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
OEM
PUROLATOR
PURFLUX
SUZUKI
PURFLUX
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
NIPPARTS
KAISHIN
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
NPS
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
AMC Filter
KAVO PARTS
AMC Filter
VEMO
VEMO
VEMO
WIX FILTERS
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.