Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: C023-04
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
158
Greutate (în kg)
0,940
Filet interior (mm)
M26 x 1,5
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Diametru exterior
106
Incarcare date...
ASHUKI
MITSUBISHI
BOSCH
MITSUBISHI
BOSCH
MITSUBISHI
BOSCH
MITSUBISHI
BOSCH
MITSUBISHI
KAGER
ASHIKA
ASHIKA
MITSUBISHI
AUTOMEGA
JAPKO
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CROSLAND
UFI
AUTOMEGA
AUTOMEGA
MEYLE
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
PBR
OEM
VIC
KAISHIN
UNION
COMLINE
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MITSUBISHI
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
MITSUBISHI
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CHAMPION
PUROLATOR
PURFLUX
MITSUBISHI
NPS
NPS
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMC Filter
KAVO PARTS
KAVO PARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
FILTRON
DAIICHI
FRAM
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
VEMO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
QH Talbros
MANN-FILTER
MITSUBISHI
ACDelco
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.