Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0393-2050
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,070
Material
hartie
Tip filtru
Insertie filtru
Înaltime [mm]
118
Numar bucati necesare
1
Diametru exterior
62
Diametru interior [mm]
29
Incarcare date...
OEM
ASHUKI
BOSCH
CHRYSLER
CHRYSLER
BOSCH
ASHIKA
KAGER
JAPKO
ASHIKA
HYUNDAI
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JP GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
MEYLE
MEYLE
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
CHRYSLER
CHRYSLER
VALEO
VALEO
HYUNDAI
TOPRAN
DENCKERMANN
ACDelco
PBR
BLUE PRINT
CHAMPION
UNION
FRAM
FRAM
HYUNDAI
COMLINE
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HYUNDAI
MECAFILTER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
HYUNDAI
MGA
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MULLER FILTER
COOPERS
COOPERS
NPS
NPS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
AMC Filter
AMC Filter
KAVO PARTS
HYUNDAI
AMC Filter
MANN-FILTER
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PURFLUX
HYUNDAI
PURFLUX
PURFLUX
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
KAISHIN
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
TECNOCAR
FILTRON
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
FRAM
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
SCT Germany
VEMO
VEMO
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.