Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 50013105
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior 1 [mm]
86
Diametru interior 1 [mm]
55
Diametru exterior 2 [mm]
65
Dimensiune filet
M20 x 1,5
Înaltime [mm]
80
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Incarcare date...
BOSCH
OEM
KOLBENSCHMIDT
YANMAR
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
UFI
GMC
HYUNDAI
HYUNDAI
CROSLAND
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MOPAR PARTS
MITSUBISHI
MOPAR PARTS
MITSUBISHI
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
MITSUBISHI
TEHO
CHRYSLER
ALLIS-CHALMERS
OEM
FORD
CLARK
CLARK
CLARK
KUBOTA
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
SUZUKI
CLARK
MITSUBISHI
GMC
GMC
GMC
GMC
ALLIS-CHALMERS
CATERPILLAR
CATERPILLAR
MAZDA
BALDWIN
PBR
VIC
MITSUBISHI
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
CHAMPION
SogefiPro
UNIPART
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PUROLATOR
FLEETGUARD
CHAMP
PURFLUX
MITSUBISHI
MOPAR PARTS
MOPAR PARTS
MITSUBISHI
MACK
MOPAR PARTS
MOPAR PARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHRYSLER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KNECHT
KNECHT
DONALDSON
CHAMP
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
ALCO (ZYPERN)
MANN-FILTER
ACDelco
MITSUBISHI
MITSUBISHI
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.