Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 50013053
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior 1 [mm]
91
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru exterior 2 [mm]
72
Înaltime 1 [mm]
152
Dimensiune filet
1-12 UNF
Înaltime [mm]
142
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Incarcare date...
GUELDNER
ZETTELMEYER
DEUTZ
KHD
BOMAG
DEUTZ-FAHR
DEUTZ
KHD
DEUTZ-FAHR
DEUTZ
KHD
DEUTZ-FAHR
SULLAIR
O & K
BOSCH
LOSENHAUSEN
OEM
KOLBENSCHMIDT
BOMAG
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
STILL
FIAT
DEMAG
UFI
POCLAIN
MASSEY FERGUSON
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
INGERSOLL-RAND
ATLAS WEYHAUSEN
CLARK
TEHO
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
VM
VM
CLARK
FORD
OEM
FORD
LIEBHERR
LIEBHERR
CLAAS
CATERPILLAR
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
RENAULT
FIAT
PEGASO
CROSLAND
DAF
LIEBHERR
STEYR
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
KÄSSBOHRER
GUELDNER
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
ATLAS WEYHAUSEN
VALMET
KÄLBLE
POCLAIN
POCLAIN
INGERSOLL-RAND
MASSEY FERGUSON
ZETOR
HANOMAG HENSCHEL
ATLAS COPCO
CATERPILLAR
POWERPART
PBR
BALDWIN
POCLAIN
CHAMPION
CLEAN FILTERS
POCLAIN
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
SogefiPro
HENGST FILTER
KAVO PARTS
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PURFLUX
ZETTELMEYER
KNECHT
DONALDSON
CHAMP
FRAM
TECFIL
POCLAIN
TECNOCAR
POCLAIN
ALCO (ZYPERN)
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
ACDelco

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.