Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: EOF056
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
145
Greutate (în kg)
1,03
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Diametru exterior
110
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
72
Incarcare date...
KAGER
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
FIAT
IVECO
IVECO
SPERRY NEW HOLLAND
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
UFI
IVECO
AUTOMEGA
OPEL
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FIAT
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
RENAULT TRUCKS
WIX FILTERS
VALEO
IVECO
MAPCO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
IVECO
IVECO
FIAT
IVECO
RENAULT
RENAULT
GENERAL MOTORS
IVECO
IVECO
DENCKERMANN
TECNOCAR
BLUE PRINT
PBR
BORG & BECK
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
OEM
MULLER FILTER
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
GIF FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
1A FIRST AUTOMOTIVE
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PURFLUX
COOPERS
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
VAICO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
FILTRON
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.