Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ADT32102
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,406
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAGER
KAGER
KAGER
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
MAGNETI MARELLI
STELLOX
UFI
UFI
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
DENCKERMANN
OEM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
KAISHIN
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
BOSCH
BOSCH
FI.BA
FI.BA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MULLER FILTER
SogefiPro
HENGST FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
MDR
MDR
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
PARTS-MALL
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASHUKI
NPS
AMC Filter
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
MISFAT
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.