Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ADL142102
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
85
Greutate (în kg)
0,2
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
KAGER
JAPKO
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
FORD
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FORD
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
TOPRAN
STELLOX
STELLOX
MEYLE
UFI
MAXGEAR
AUTOMEGA
ASAM
JP GROUP
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
CHRYSLER
VALEO
VALEO
MASTER-SPORT
MAPCO
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OEM
BORG & BECK
KAISHIN
SAKURA Automotive
COMLINE
CHAMPION
CHAMPION
FRIGAIR
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
COMLINE
OPEN PARTS
OPEN PARTS
KAMOKA
KAMOKA
CHAMPION
FI.BA
KLAXCAR FRANCE
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
MECAFILTER
HENGST FILTER
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
UNICO FILTER
PURFLUX
MDR
KNECHT
MAHLE FILTER
AWM
GOODWILL
GOODWILL
FILTRON
FILTRON
DONALDSON
FRAM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
ALCO FILTER
MFILTER
VAICO
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.