Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ADG02131
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,190
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MEYLE
KAGER
ASHIKA
JP GROUP
JP GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
JAPKO
SAMPA
UFI
MAXGEAR
DT
TOPRAN
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
VALEO
MAGNETI MARELLI
SMART
MAPCO
SSANGYONG
SSANGYONG
SSANGYONG
MASTER-SPORT
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OEM
BORG & BECK
BEGEL Germany
FRAM
CHAMPION
NPS
AMC Filter
HENGST FILTER
1A FIRST AUTOMOTIVE
UNICO FILTER
MECAFILTER
SAKURA Automotive
COMLINE
OPEN PARTS
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
KAMOKA
FI.BA
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
PURFLUX
MISFAT
FLEETGUARD
LYNXauto
ALCO FILTER
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
MDR
NIPPARTS
SAKURA Automotive
KAISHIN
GOODWILL
FILTRON
TECNOCAR
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
DONALDSON
PEMEBLA
PARTS-MALL
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
ASHUKI
MFILTER
VAICO
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros
CHAMPION
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.