Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ADC42122
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,050
Tip filtru
Insertie filtru
Incarcare date...
KAGER
AUTOMEGA
ASHIKA
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
AUTOMEGA
FORD
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
JAPKO
STELLOX
UFI
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOPRAN
ASAM
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAPCO
MASTER-SPORT
MEYLE
CITROËN
DENCKERMANN
OEM
JC PREMIUM
ASHUKI
FRAM
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
1A FIRST AUTOMOTIVE
UNICO FILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
SAKURA Automotive
COMLINE
OPEN PARTS
BOSCH
KAMOKA
FI.BA
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
KLAXCAR FRANCE
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MAHLE FILTER
MISFAT
PURFLUX
PURFLUX
LYNXauto
NPS
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
BMW
MITSUBISHI
AMC Filter
MDR
FILTRON
GOODWILL
TECNOCAR
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
PARTS-MALL
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
MFILTER
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
CHAMPION
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.