Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 51063E
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Forma
circular
Înaltime [mm]
195
Diametru [mm]
82
Diametru interior 1 [mm]
23
Diametru interior 2 [mm]
23
Incarcare date...
CLAAS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CLAAS
CLAAS
CLAAS
CLAAS
KOLBENSCHMIDT
CROSLAND
CROSLAND
CLAAS
CLAAS
CLAAS
CLAAS
BOSCH
BOSCH
UFI
UFI
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DONIT FILTER
OEM
TEHO
LIEBHERR
LIEBHERR
CROSLAND
PBR
PBR
COOPERS
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
DELPHI
MOTORCRAFT
UNICO FILTER
MECAFILTER
HENSCHEL
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
FRAM
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
MECAFILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PURFLUX
HENSCHEL
PURFLUX
HENSCHEL
PURFLUX
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
COOPERS
COOPERS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DELPHI
DELPHI
CHAMP
CHAMP
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
BOSCH
HENSCHEL
HENSCHEL
COOPERS
SOFIMA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.