Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 42
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
175
Filet de conectare
3/4"-16UNF-2B
Diametru interior 2 [mm]
62
Diametru simering [mm]
72
Diametru carcasa [mm]
93,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
OCS 2
Incarcare date...
JCB (BAMFORD)
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MASSEY-FERG-HANOMAG
WHITE
CLAAS
FRAD
MASSEY-FERG-HANOMAG
CLAAS
NISSAN
OLIVER
FORD
CLARK
UFI
HYSTER
PERKINS
PERKINS
HY-MAC
CROSLAND
WIX FILTERS
WIX FILTERS
RENAULT TRUCKS
BENATI
VOLVO
TEHO
FORD
FORD
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
YALE&TOWNE
CATERPILLAR
NISSAN
TALBOT
OEM
GMC
CATERPILLAR
MASSEY-FERG-HANOMAG
CLARK
PERKINS
CATERPILLAR
A.P.
A.P.
A.P.
PBR
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
CHAMPION
FORD
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
TJ FILTERS
SogefiPro
UNIPART
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
A.P.
PURFLUX
PURFLUX
OEM
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
PUROLATOR
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ACDelco
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
FODEN TRUCKS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.