Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 121
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Cod articol al dispozitivului special recomandat
-
Filet de conectare
1 1/8"-16
Diametru simering [mm]
101
Diametru carcasa [mm]
107,5
Înaltime [mm]
261,5
Diametru interior 2 [mm]
91
Incarcare date...
CLAAS
BOSCH
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
CATERPILLAR
CATERPILLAR
CATERPILLAR
DT
VOLVO
UFI
CATERPILLAR
CATERPILLAR
MONARK
CATERPILLAR
CATERPILLAR
CATERPILLAR
FIAT
TEHO
VOLVO
VOLVO
MACK
MACK
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
KOLBENSCHMIDT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
FORD
FORD
WIX FILTERS
GMC
VOLVO
RENAULT TRUCKS
OEM
O & K
KALMAR-IRON
GROVE
VÖGELE
COOPERS
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
PBR
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
SogefiPro
ERF
HENGST FILTER
HENGST FILTER
GARDNER
DELPHI
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
FRAM
CHAMP
CHAMP
DONALDSON
A.P.
PURFLUX
PURFLUX
COOPERS
OEM
TEHO
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
ACDelco
ACDelco
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
RACOR
SOFIMA
MANN-FILTER
MANN-FILTER
POCLAIN
WOODGATE
FODEN TRUCKS
FODEN TRUCKS
FODEN TRUCKS
FODEN TRUCKS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.