Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 10-0030
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
161,5
Diametru exterior
62
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru interior 1 [mm]
23,5
Diametru interior 2 [mm]
23,5
Incarcare date...
VAG
MEYLE
BECK/ARNLEY
OEM
CROSLAND
MERCEDES-BENZ
SSANGYONG
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FORD
BOSCH
BOSCH
SSANGYONG
SSANGYONG
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
UFI
VAICO
MOTOKOV
BECK/ARNLEY
TEHO
MAPCO
MOTOKOV
PBR
PBR
FRAM
HENGST FILTER
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
UNICO FILTER
LAURAK
LAUTRETTE
MOTOKOV
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
COOPERS
UNIPART
MANN-FILTER
MANN-FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PURFLUX
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
MOTOKOV
CHAMP
CHAMP
UNICO FILTER
MOTOKOV
MOTOKOV
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
FILTREC
MOTOKOV
CLEAN FILTERS
FILTREC
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
ARMAFILT
FILTRON
MOTOKOV
TECNOCAR
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMP
BOSCH
POWERPART
SOFIMA
MOTOKOV
AMC Filter
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTIP
MOTOKOV
MOTIP
MOTOKOV
CHAMPION
AC
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.