Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 10-02-201
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
99
Diametru exterior
94,3
Diametru de montaj [mm]
72,7
Filet interior (mm)
3/4 x 16
Incarcare date...
KNECHT
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
ASHUKI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
JAPKO
DENSO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
BLUE PRINT
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
VIC
CHAMPION
UNION
VIC
COMLINE
COMLINE
COMLINE
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
AMC Filter
CLEAN FILTERS
DOYEN
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
JAPANPARTS
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
AMC Filter
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MDR
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
QUINTON HAZELL
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
AL-KO
ALCO FILTER
ASHUKI
NPS
KAVO PARTS
AMC Filter
KAVO PARTS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.