Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 10-01-189
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
88
Diametru exterior
77
Filet interior (mm)
M 20 X 1,5
Incarcare date...
ASHUKI
ASHUKI
BOSCH
BOSCH
KNECHT
MAHLE FILTER
OEM
JAPKO
MAGNETI MARELLI
NISSAN
UFI
UFI
UFI
BOSCH
MAPCO
MAPCO
BLUE PRINT
BLUE PRINT
KNECHT
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MECAFILTER
MANN-FILTER
COMLINE
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
JAPANPARTS
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
MECAFILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
AMC Filter
KAVO PARTS
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
DELPHI
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MDR
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
FRAM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
AMC Filter
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
ASHUKI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.