Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OP619/1
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
127
Dimensiune filet
M 24X1,5
Diametru exterior
106
Tip supapa
supapa de presiune
Tip filtru
Filtru insurubabil
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Incarcare date...
TOYOTA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HERTH+BUSS JAKOPARTS
DENSO
MOTOKOV
FORD
CROSLAND
UFI
FORD
FORD
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MOTOKOV
BLUE PRINT
PBR
BALDWIN
UNICO FILTER
VIC
MOTOKOV
TS-UNION
VIC
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
COMLINE
MOTOKOV
MOTOKOV
TJ FILTERS
FILTRAK
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
PUROLATOR
FLEETGUARD
CHAMP
CHAMP
PURFLUX
MOTOKOV
MOTOKOV
AMC Filter
ARMAFILT
KNECHT
HURTH
TEHO
OEM
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
MOTOKOV
FRAM
MOTOKOV
POWERPART
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MOTOKOV
ALCO FILTER
SOLO
SOLO
MICRONAIR
MOTOKOV
AMC Filter
MOTOKOV
MOTIP
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MANN-FILTER
AC
FORD
FORD
MOTOKOV
COOPERS
GUD FILTERS
MOTOKOV
REMKAFLEX
FILTREC
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.