Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OP588
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
133
Dimensiune filet
UNF 1''-12
Diametru exterior
94
Tip supapa
supapa de presiune
Tip filtru
Filtru insurubabil
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Incarcare date...
BOSCH
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
CHAMPION
BLUE PRINT
PBR
UNICO FILTER
VIC
VIC
MOTOKOV
VIC
VIC
MOTOKOV
TS-UNION
MOTOKOV
CLEAN FILTERS
LAURAK
LAUTRETTE
MOTOKOV
MECAFILTER
COMLINE
MOTOKOV
MOTOKOV
TJ FILTERS
TJ FILTERS
FILTRAK
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
MOTOKOV
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
PURFLUX
MOTOKOV
MOTOKOV
SOLO
SOLO
AMC Filter
KNECHT
HURTH
TEHO
OEM
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
FRAM
POWERPART
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
MOTOKOV
ALCO FILTER
MOTOKOV
ALCO FILTER
MICRONAIR
MICRONAIR
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTIP
MANN-FILTER
AC
AC
FORD
MOTOKOV
MOTOKOV
COOPERS
MOTOKOV
GUD FILTERS
REMKAFLEX
FILTREC
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.