Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: SM 5734
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
123
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Diametru 1 [mm]
76
Diametru 2 [mm]
63
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
NISSAN
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
FOMOCO
LOMBARDINI
LOMBARDINI
TEHO
CARELLO
DONIT FILTER
FORD
LOMBARDINI
FORD
MAPCO
OPEL
OPEL
OPEL
FORD
FORD
FOMOCO
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
VTE
FOMOCO
KNECHT
BALDWIN
BALDWIN
P.B.R.
FOMOCO
FOMOCO
FORD
FOMOCO
FOMOCO
CLEAN FILTERS
FOMOCO
FOMOCO
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
KNECHT
SogefiPro
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
CHAMP
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
MAHLE FILTER
TEHO
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
OEM
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.