Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: SM 5024
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
88
Dimensiune filet
M 18 X 1,5
Diametru 1 [mm]
86
Diametru 2 [mm]
62
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
FORD
FORD
UFI
UFI
FRAD
FRAD
CROSLAND
TEHO
CARELLO
DONIT FILTER
FORD
FORD
OPEL
CROSLAND
RENAULT
RENAULT TRUCKS
CITROËN
FENWICK
FIAT
CITROËN
BOSCH
GENERAL MOTORS
FOMOCO
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
TJ FILTERS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
CHAMPION
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
CITROËN
SPIDAN
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
ACDelco
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMP
TECNOCAR
OEM
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.