Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: SM 155
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
142
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Diametru 1 [mm]
93
Diametru 2 [mm]
63
Incarcare date...
KRAMER
LINDE
LINDE
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MANITOU
ALFA ROMEO
KALMAR-IRON
FRAD
MANITOU
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
CLAAS
CLAAS
FORD
CROSLAND
UFI
UFI
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
FORD
FORD
TEHO
DONIT FILTER
CROSLAND
VOLVO
FORD
FORD
FORD
CROSLAND
SCHAEFF
ALFA ROMEO
MICHIGAN
FORD
FORD
CLAAS
CLAAS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
SPERRY NEW HOLLAND
KALMAR-IRON
CROSLAND
FOMOCO
FOMOCO
LEYLAND
KNECHT
COOPERS
COOPERS
BALDWIN
LEYLAND
P.B.R.
P.B.R.
BALDWIN
CHAMPION
CHAMPION
FORD
FOMOCO
FORD
FORD
FOMOCO
FORD
FOMOCO
FORD
FOMOCO
CLEAN FILTERS
FORD
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
TJ FILTERS
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DONALDSON
CHAMP
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
SPIDAN
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
FILTRON
ERF
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
CHAMP
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
OEM
ALCO FILTER
ACDelco
AVELING BARFORD
AVELING BARFORD
MANN-FILTER
WOODGATE
ACDelco
COOPERS
GUD FILTERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.