Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: SM 125
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
74
Dimensiune filet
M 20 X 1,5
Diametru 1 [mm]
81,5
Diametru 2 [mm]
57
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
YANMAR
YANMAR
UFI
HYUNDAI
MITSUBISHI
HYUNDAI
HYUNDAI
MONARK
CROSLAND
CROSLAND
MITSUBISHI
DONIT FILTER
TEHO
FORD
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
KNECHT
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
P.B.R.
VIC
VIC
MITSUBISHI
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
CHAMPION
TJ FILTERS
TJ FILTERS
TJ FILTERS
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMC Filter
AMC Filter
AMC Filter
SPIDAN
SPIDAN
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
CHAMP
FRAM
PROTON
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
OEM
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
MITSUBISHI
KOMATSU
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.