Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: SM 109
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
79
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Diametru 1 [mm]
77
Diametru 2 [mm]
62
Incarcare date...
KRAMER
KRAMER
KRAMER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OPEL
KOLBENSCHMIDT
MANITOU
PEUGEOT
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
BOSCH
FORD
FORD
FOMOCO
FORD
FORD
FORD
FORD
FOMOCO
FORD
FRAD
UFI
OPEL
CROSLAND
MONARK
INNOCENTI
TEHO
CARELLO
DONIT FILTER
EATON
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
STEYR
CROSLAND
CROSLAND
FORD
MAPCO
FOMOCO
GENERAL MOTORS
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
CLAAS
VAUXHALL
FOMOCO
RENAULT
RENAULT TRUCKS
BEDFORD
VAUXHALL
BEDFORD
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
BEDFORD
VAUXHALL
BEDFORD
VAUXHALL
BEDFORD
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
HAKO
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
BOSCH
VTE
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
KNECHT
KNECHT
KNECHT
COOPERS
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CLEAN FILTERS
FOMOCO
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
TJ FILTERS
TJ FILTERS
KNECHT
KNECHT
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
MANITOU
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
CITROËN
SPIDAN
SPIDAN
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
ACDelco
CHAMP
OEM
ALCO FILTER
ALCO FILTER
OPEL
VAUXHALL
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.