Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H55
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
84
Filet interior 1 [mm]
D2= 3/4"-16
Diametru 3 [mm]
56
Diametru 4 [mm]
62
Înaltime [mm]
102
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
PEUGEOT
FORD
AVA QUALITY COOLING
SUBARU
NISSAN
NISSAN
KOMATSU
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
SUBARU
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
FORD
FORD
CROSLAND
UFI
UFI
KOMATSU
TEHO
SUBARU
SUBARU
FORD
FORD
FORD
FORD
CROSLAND
SUBARU
NISSAN
NISSAN
BALDWIN
P.B.R.
CHAMPION
VIC
VIC
VIC
VIC
TS-UNION
TS-UNION
TS-UNION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
JAPANPARTS
SogefiPro
DELPHI
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
A.P.
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
NPS
NPS
AMC Filter
AMC Filter
AMC Filter
BOSCH
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
LUBERFINER
LUBERFINER
FRAM
FRAM
TECNOCAR
KANGNAM
KANGNAM
DELPHI
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WOODGATE
DELPHI
FORD
MISFAT
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.