Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H17
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
79
Filet interior 1 [mm]
D2= M20x1.5
Diametru 3 [mm]
56
Diametru 4 [mm]
62
Înaltime [mm]
91
Incarcare date...
MAZDA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
PEUGEOT
YANMAR
YANMAR
YANMAR
AVA QUALITY COOLING
KUBOTA
KUBOTA
UFI
UFI
UFI
FORD
FORD
FORD
CLARK
TEHO
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
CROSLAND
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
MAZDA
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
VIC
VIC
TS-UNION
TS-UNION
VIC
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
CHAMPION
AMC Filter
AB COMPONENTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
GIF FILTER
NPS
NPS
NPS
OEM
HENGST FILTER
KUBOTA
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
A.P.
ROVER
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
JOHN DEERE
AMC Filter
BOSCH
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
MAZDA
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WIX FILTERS
WIX FILTERS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
COOPERS
MISFAT
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.