Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ELH4326
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
65,5
Diametru 2 [mm]
25,4
Diametru 3 [mm]
25,3
Diametru 4 [mm]
11
Înaltime [mm]
109
Incarcare date...
ASHIKA
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
FORD
FORD
FORD
MEAT & DORIA
BOSCH
JP GROUP
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
KOSHIMO
UFI
FEBI BILSTEIN
FORD
FORD
TOPRAN
VOLVO
VOLVO
KOLBENSCHMIDT
CITROËN
PEUGEOT
VALEO
SWAG
MAPCO
KOCK-PARTS.NL
MEYLE
MOTRIO
FIAT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
DENCKERMANN
DELPHI
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
BLUE PRINT
AUTODISTRUBUTION
JC PREMIUM
JC PREMIUM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRIGAIR
HENGST FILTER
1A FIRST AUTOMOTIVE
MOTORCRAFT
OEM
COMLINE
OPEN PARTS
KAMOKA
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
MGA
JAPANPARTS
MULLER FILTER
DELPHI
MANN-FILTER
LAUTRETTE
IPS Parts
INTERPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
MISFAT
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
GIF FILTER
ASHUKI
NPS
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
AMC Filter
KAISHIN
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
MAHLE FILTER
BOSCH
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WIX FILTERS
CHAMPION
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.