Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ELH4146
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
80
Filet interior 1 [mm]
D2= M20x1.5
Diametru 3 [mm]
56
Diametru 4 [mm]
63
Înaltime [mm]
73
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
YANMAR
YANMAR
AVA QUALITY COOLING
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
CROSLAND
CROSLAND
TEHO
MAZDA
P.B.R.
P.B.R.
VIC
TS-UNION
TS-UNION
MITSUBISHI
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
OEM
CHAMPION
CHAMPION
AB COMPONENTS
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
LAUTRETTE
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
A.P.
A.P.
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
FORD
AMC Filter
AMC Filter
BOSCH
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
FILTRON
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
FRAM
LUBERFINER
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
KANGNAM
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
NPS
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
DELPHI
MAZDA
MISFAT
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.