Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ELH4119
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
79
Filet interior 1 [mm]
D2= M20x1.5
Diametru 3 [mm]
62
Diametru 4 [mm]
72
Înaltime [mm]
91
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
AUTODISTRUBUTION
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
AVA QUALITY COOLING
NISSAN
NISSAN
NISSAN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
CROSLAND
CROSLAND
LOMBARDINI
LOMBARDINI
CROSLAND
UFI
HYUNDAI
OPEL
DAIHATSU
PIAGGIO
DAIHATSU
PIAGGIO
AUTODISTRUBUTION
OPEL
OPEL
OPEL
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
NPS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
OEM
CHAMPION
CHAMPION
JAPANPARTS
AB COMPONENTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
ROVER
UNIPART
ROVER
UNIPART
ROVER
UNIPART
GIF FILTER
LAUTRETTE
HENGST FILTER
AMC Filter
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
FLEETGUARD
PURFLUX
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
NPS
BOSCH
MAHLE FILTER
FILTRON
BOSCH
LUBERFINER
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TOYOTA
NPS
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
OPEL
DELPHI
MANN-FILTER
WIX FILTERS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
COOPERS
MISFAT
MISFAT
MISFAT
MISFAT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.