Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: MD-001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Înaltime [mm]
115,8
Diametru exterior 1 [mm]
92,5
Diametru interior 1 [mm]
33,6
Incarcare date...
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
IVECO
RENAULT
FORD
KHD
KHD
DEUTZ-FAHR
FIATALLIS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CLAAS
MANITOU
FORD
FORD
LEYLAND
INTERNATIONAL
INTERNATIONAL
MASSEY FERGUSON
FIATALLIS
CHRYSLER
CHRYSLER
UFI
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
FORD
FORD
FORD
MERCEDES-BENZ
MASSEY FERGUSON
CHRYSLER
LEYLAND
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
HY-MAC
LEYLAND
STEYR
PUCH
CROSLAND
RENAULT
FORD
FORD
TALBOT
WIX FILTERS
LEYLAND
GMC
JCB
FIATALLIS
FIATALLIS
WIX FILTERS
GMC
COLES
INTERNATIONAL
INTERNATIONAL
GMC
LEYLAND
GMC
GMC
LINDE
WHITE
INTERNATIONAL
BOSCH
BOSCH
HYSTER
LEYLAND
LEYLAND
AC
AC
COOPERS
DEUTZ-FAHR
FORD
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
KNECHT
KNECHT
KNECHT
SogefiPro
AMC
COOPERS
UNIPART
UNIPART
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PURFLUX
PURFLUX
MOPAR PARTS
FLEETGUARD
OEM
PUROLATOR
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CITROËN
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
KNECHT
DONALDSON
DONALDSON
CHAMP
DONALDSON
PUROLATOR
BALDWIN
LEYLAND
WOODGATE
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.