Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: DO 339
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
96
Dimensiune filet
3/4" - 16 UNF
Înaltime [mm]
112
Incarcare date...
TALBOT
TALBOT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TOYOTA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TALBOT
TALBOT
MAZDA
SULLAIR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CASE IH
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
STEYR
YALE&TOWNE
KUBOTA
KOMATSU
KUBOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
SULLAIR
CASE IH
SULLAIR
UFI
UFI
CHRYSLER
FORD
STEYR
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
LISTER
DODGE
TEHO
TEHO
CROSLAND
FORD
TALBOT
YALE&TOWNE
LEYLAND
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CROSLAND
GENERAL MOTORS
OPEL
DEMAG
SULLAIR
FORD
ALLIS-CHALMERS
FORD
TALBOT
RENAULT TRUCKS
GENERAL MOTORS
IVECO
FIATALLIS
FIAT-HITACHI
FIAT OM CARELLI ELEV
YALE&TOWNE
YALE&TOWNE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
JOHN DEERE
AP
AP
COOPERS
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CLAAS
FORD
OEM
FORD
MECAFILTER
MECAFILTER
COMLINE
ROVER
MULLER FILTER
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
UNICO FILTER
PURFLUX
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
ACDelco
ACDelco
FRAM
FRAM
FRAM
PUROLATOR
POCLAIN
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
AMC Filter
JOHN DEERE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
GUD FILTERS
GUD FILTERS
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.