Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: V51-0006
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
67
Înaltime [mm]
65
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Diametru exterior
66
Tip filtru
Filtru insurubabil
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Diametru interior 1 [mm]
54
Diametru interior 2 [mm]
62
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAGER
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
UFI
DAEWOO
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
VAICO
MAPCO
MASTER-SPORT
BOSCH
SUZUKI
DAEWOO
DAEWOO
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
COMLINE
CHAMPION
CHAMPION
NPS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MULLER FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
PUROLATOR
UNICO FILTER
PURFLUX
NPS
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
AMC Filter
ALCO FILTER
AMC Filter
OEM
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.