Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: V40-0090
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
90
Dimensiune filet
M 20 x 1,5 mm
Diametru exterior
68
Tip filtru
Filtru insurubabil
Incarcare date...
BOSCH
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
KAGER
KAGER
ASHIKA
MEAT & DORIA
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOPRAN
UFI
UFI
UFI
AUTOMEGA
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
VAICO
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
MASTER-SPORT
MEYLE
MAPCO
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
JP GROUP
JP GROUP
OPEL
OPEL
ACDelco
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
HENGST FILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
COMLINE
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
KLAXCAR FRANCE
MULLER FILTER
JAPANPARTS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
DELPHI
NPS
HENGST FILTER
HENGSTENBERG
MANN-FILTER
PURFLUX
UNICO FILTER
PURFLUX
NPS
NPS
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
OEM
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.