Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: V40-0079
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
76
Înaltime [mm]
79
Dimensiune filet
M 18x1,5mm
Tip filtru
Filtru insurubabil
Incarcare date...
ASHUKI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OPEL
OPEL
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAGER
ASHIKA
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOPRAN
UFI
MAXGEAR
MAXGEAR
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
VAICO
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
MASTER-SPORT
MAPCO
MEYLE
MAPCO
OPEL
OPEL
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
JP GROUP
JP GROUP
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
P.B.R.
COMLINE
CHAMPION
NPS
CLEAN FILTERS
AMC Filter
UNICO FILTER
MECAFILTER
COMLINE
COMLINE
KLAXCAR FRANCE
MULLER FILTER
MULLER FILTER
JAPANPARTS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MANN-FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
PUROLATOR
UNICO FILTER
PURFLUX
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
FILTRON
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
OEM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
ACDelco

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.