Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: V25-0101
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
79
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Diametru exterior
76
Tip filtru
Filtru insurubabil
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KAGER
FORD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
UFI
UFI
UFI
VAICO
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
SWAG
FORD
FORD
FORD
MAPCO
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MEYLE
JP GROUP
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MECAFILTER
COMLINE
MULLER FILTER
MULLER FILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGSTENBERG
PUROLATOR
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
AMC Filter
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
FILTRON
FILTRON
FILTRON
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
OEM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
ACDelco

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.