Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: V10-0321
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
97
Înaltime [mm]
142
Greutate (în kg)
0,6165
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Diametru exterior
93
Tip filtru
Filtru insurubabil
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VAG
KNECHT
KNECHT
MAHLE FILTER
KAGER
MEYLE
VAICO
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
UFI
UFI
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
FEBI BILSTEIN
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
MAPCO
VAG
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MECAFILTER
COMLINE
COMLINE
COMLINE
BOSCH
MULLER FILTER
MULLER FILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
WIX FILTERS
FILTRON
FILTRON
FILTRON
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
OEM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.