Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 50013058
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior 1 [mm]
91
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru exterior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
13/16-16 UNF
Înaltime [mm]
143
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Incarcare date...
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
BOSCH
OEM
KOLBENSCHMIDT
HYSTER
CUMMINS
FORD
CUMMINS
MASSEY FERGUSON
MOPAR PARTS
UFI
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
CROSLAND
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
TEHO
OEM
WIX FILTERS
GMC
GMC
GMC
GMC
LEYLAND
LEYLAND
LEYLAND
GMC
GMC
AMC
GMC
GMC
GMC
GMC
GMC
GMC
GMC
KOMATSU
KUBOTA
GMC
VOLVO
VOLVO
AMC
AMC
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
CATERPILLAR
CATERPILLAR
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
CHAMPION
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
BALDWIN
CUMMINS
CUMMINS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
TJ FILTERS
SogefiPro
LEYLAND
UNIPART
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PURFLUX
CHAMP
KNECHT
KNECHT
DONALDSON
DONALDSON
ACDelco
FRAM
CHAMP
FRAM
TECNOCAR
ALCO (ZYPERN)
JOHN DEERE
MANN-FILTER
WOODGATE
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.