Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 85 92 7191
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
116
Diametru interior [mm]
31
Diametru exterior
64,8
Greutate (în kg)
0,06
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
CHRYSLER
ASHIKA
JAPKO
KAGER
JP GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HONDA
HONDA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
STELLOX
UFI
UFI
FEBI BILSTEIN
MEYLE
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
CHRYSLER
VALEO
MAGNETI MARELLI
MASTER-SPORT
OEM
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
JC PREMIUM
BORG & BECK
FRAM
FRAM
COMLINE
CHAMPION
HENGST FILTER
HENGST FILTER
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
MECAFILTER
MECAFILTER
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
OPEN PARTS
BOSCH
KAMOKA
FI.BA
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
MGA
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MULLER FILTER
NPS
AMC Filter
MANN-FILTER
MANN-FILTER
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MISFAT
PURFLUX
PURFLUX
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MDR
KAISHIN
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
PARTS-MALL
PATRON
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SOFIMA
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
ASHUKI
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros
CHAMPION
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.