Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 30 93 7559
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
194
Diametru exterior
96
Filet interior (mm)
3/4" -16 UNF
Greutate (în kg)
0,665
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
KAGER
KAGER
MEYLE
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
VOLVO
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
STELLOX
UFI
UFI
MAXGEAR
AUTOMEGA
ASAM
OEM
FEBI BILSTEIN
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
DENCKERMANN
DENCKERMANN
BORG & BECK
BUGIAD
CHAMPION
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
COMLINE
COMLINE
OPEN PARTS
BOSCH
KAMOKA
FI.BA
KLAXCAR FRANCE
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
MECAFILTER
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
FLEETGUARD
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
KNECHT
MAHLE FILTER
GOODWILL
FILTRON
DONALDSON
PATRON
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
MFILTER
VAICO
MANN-FILTER
WIX FILTERS
QH Talbros
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
MISFAT
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.